Grau de Nutrició Humana i Dietètica (2010) |
Assignatures |
NUTRICIÓ EN SITUACIONS D'EMERGÈNCIA I COOPERACIÓ |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | NUTRICIÓ EN SITUACIONS D'EMERGÈNCIA I COOPERACIÓ | Codi | 14224212 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A11 |
Conèixer els conceptes de cooperació i ajuda humanitària i comprendre el context global, la realitat i els factors econòmics, socials i polítics que influeixen | |
A13 |
Comprendre els plantejaments d’estratègies per a una situació bàsica d’emergència | |
A24 |
Comprendre les fases en el desenvolupament de les estratègies nutricionals en cooperació | |
A36 |
Conèixer el desenvolupament d’estratègies nutricionals en nuclis marginals en un país desenvolupats | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Gestionar la informació significativa i específica necessària de la literatura per resoldre els problemes seguint un mètode lògic d’ anàlisis de la informació | |
B3 |
Reflexionar i prendre consciència sobre la cultura de la solidaritat, la multiculturalitat i el treball multidisciplinar en entorns socials i culturals diversos i complexes | |
B4 |
Reconèixer les limitacions i punts dèbils en els seus processos i proposar noves idees (amb imaginació, creativitat, originalitat) | |
B5 |
Participar de forma activa amb pensament lògic i sentit crític en els debats sobre cooperació i el desenvolupament Col•laborar activament en el treball en grup i contribuir constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip | |
B7 |
Expressar les pròpies idees de forma estructurada i clara i utilitzar els principis generals de la bona comunicació | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |