2019_20
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Grau de Nutrició Humana i Dietètica (2010)
 Assignatures
  SALUT PÚBLICA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A9
A11
A12
A22
A24
B2
B3
B4
B5
Realització d’activitats, cerca d’informació, resolució de casos pràctics .
Els continguts teòrics de les pràctiques es valoraran en les proves objectives
Es valora l’aprenentatge autònom, i motivació, assistència i puntualitat.
Es valora el comportament i l’actitud vers als altres

30%
Proves mixtes
A9
A11
A12
A13
A17
A18
A21
A22
A24
Examen de preguntes tipus test i/o exercicis i/o preguntes curtes o llargues. També es preguntarà sobre el coneixements plantejats en la part pràctica 60%
Altres  

Competències transversals. Durant el desenvolupament de l'assignatura, i principalment en la part pràctica, es valora l'aprenentatge continuat i autònom, la motivació, l'assistència i puntualitat a les classes teòriques i pràctiques i en l'entrega de treballs. Es valora el comportament i l'actitud vers als altres

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Qualificació

Per poder fer mitjana entre les diferents proves d'avaluació, s'ha d'obtenir com a mínim un 50% de la nota màxima en l'examen teòric.

S'aprova amb el 50% de la puntuació màxima possible.

2a Convocatòria

En cas de no aprovar la part teòrica en la primera convocatòria es podran presentar a la segona convocatòria.

La part pràctica es d'avaluació continuada , pel qual no hi ha recuperació de la part pràctica en la segona convocatòria


La nota final Es realitzarà una ponderació de les notes aprovades, que suposi un increment de la puntuació, quan la nota mitjana del curs sigui baixa..


Normativa

En les proves d'avaluació i en la revisió d'exàmens no està permès l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves (art. 21 NAM Grau i art. 20 NAM Màster), a més de les indicacions específiques que faci el professor. L' incompliment d'aquesta norma invalida la prova d'avaluació.El incompliment de les normes generals en les proves d'avaluació comportarà una avaluació negativa i o expedient de l'alumne.