Grado en Pedagogía (2009) |
Asignaturas |
SISTEMA EDUCATIVO |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2020_21 | |||||||||||||||||
Asignatura (*) | SISTEMA EDUCATIVO | Código | 11214107 | |||||||||||||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||||||||||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||||||||||||
18 | Obligatoria | Tercer | AN |
|||||||||||||||
Impartición | Modalidad por grupo de trabajo | Idioma de impartición, horarios y fechas de examen | ||||||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||||||
Departamento | Pedagogía |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Correo-e | pilar.iranzo@urv.cat pablo.munoz@urv.cat montserrat.talaya@urv.cat |
|||||||||||||||
Profesores/as |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripción general e información relevante |
A causa de l’emergència sanitària provocada per la COVID-19 poden haver-hi canvis en la docència, avaluació i calendaris del curs 2020-21. Aquests canvis s’informaran a l’espai Moodle de cada assignatura. En aquesta assignatura està previst
organitzar la docència amb sessions de diversa tipologia, sempre adaptant-nos a
les condicions sanitàries emergents:
A) Classes presencials amb dinàmiques teòrico-pràctiques. B) Classes inverses, és a dir, classes teòriques a distància reforçades per presencials per a aprofundir en les competències més complexes. L'estudiant HA D'ASSISTIR A LES CLASSES PRESENCIALS i VIRTUALS determinades en el calendari. En els casos excepcionals en què l'estudiant no pugui assistir a les classes presencials i/o participar en les sessions virtuals haurà de realitzar les mateixes activitats individuals i grupals que la resta d'estudiants i presentar-les en paper, enregistraments o com es pacti amb el professorat. En tot cas, per a fer el contracte sobre aquestes activitats alternatives, cal avisar A CADA PROFESSOR-A de la no-presencialitat ESTRICTAMENT DURANT LES DUES PRIMERES SETMANES DE CLASSE.Pel que fa als continguts, aquesta matèria aprofundeix en les característiques generals i
específiques dels sistemes educatius autonòmic i nacional i de llurs etapes,
enriquint-se de l’anàlisi de les característiques més rellevants de sistemes
educatius internacionals d'èxit. Així mateix, se centra en els principis i
pràctiques d’un sistema educatiu inclusiu, innovador i exitós. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |