En aquesta assignatura està previst
organitzar la docència amb sessions de diversa tipologia, sempre adaptant-nos a
les condicions sanitàries emergents: A) Classes presencials amb dinàmiques
teòrico-pràctiques.
B) Classes inverses, és a dir, classes teòriques a
distància reforçades per presencials per a aprofundir en les competències més
complexes. L'estudiant
HA D'ASSISTIR A LES CLASSES PRESENCIALS i VIRTUALS determinades en el
calendari. En els casos excepcionals en què l'estudiant no pugui assistir a les
classes presencials i/o participar en les sessions virtuals haurà de realitzar
les mateixes activitats individuals i grupals que la resta d'estudiants i
presentar-les en paper, enregistraments o com es pacti amb el professorat. En
tot cas, per a fer el contracte sobre aquestes activitats alternatives, cal
avisar A CADA PROFESSOR-A de la no-presencialitat OBLIGADAMENT DURANT LES DUES
PRIMERES SETMANES DE CLASSE.
Pel que fa als continguts, aquesta matèria aprofundeix en les característiques generals i
específiques dels sistemes educatius autonòmic i nacional i de llurs etapes,
enriquint-se de l’anàlisi de les característiques més rellevants de sistemes
educatius internacionals d'èxit. Així mateix, se centra en els principis i
pràctiques d’un sistema educatiu inclusiu, innovador i exitós. |