Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES SOCIALS II |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES SOCIALS II | Codi | 11244113 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Quart | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
ALONSO ARENAL, S. [et al.], Didáctica de las ciencias sociales para la educación primaria, 2010, Pirámide COMA, L. i SANTACANA, J., Ciudad educadora y patrimonio, 2010, Trea , Revista Cuadernos de Pedagogía, , DEAN, J., Ensenyar història a Primària, , Zenobita edicions FELIU, M. i HERNÀNDEZ, X., 12 ideas clave. Enseñar y aprender historia, , Graó HERNÀNDEZ, F. X., Didáctica de las ciencias sociales, geografía e historia., 2007, Graó , Revista Íber. Didáctica de las Ciencias Sociales, Geografía e Historia, , PLUCKROSE, H., Enseñanza y aprendizaje de la historia, 1996, Morata - MEC , Revista Investigación en la Escuela., , TREPAT, C.A. i COMES, P., El tiempo y el espacio en la didáctica de las ciencias sociales., 1998, ICE-UB / Graó PRATS, Joaquim, et al., Didáctica de la geografía y la historia., 2011, Barcelona: Graó |
Complementària | |