Grau de Fisioteràpia (2010) |
Assignatures |
BASES DE DOCUMENTACIÓ I EDUCACIÓ |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | BASES DE DOCUMENTACIÓ I EDUCACIÓ | Codi | 14214006 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | La primera classe es dedica a introduir l’assignatura, explicar la metodologia i avaluació. Com a conseqüència de la situació d’emergència sanitària tant aquesta sessió s'intentarà realitzar en doble aula si la cabuda permesa de l’espai s’estableix en el 50% de la capacitat. En el cas de confinament es realitzaria de forma virtual, en directe, a través de Microsoft Teams o Adobe Connect. |
Sessió Magistral | Les vint i cinc classes de documentació i educació teòriques s’imparteixen en forma de sessions magistrals amb una participació activa per part de l'estudiant. Com a conseqüència de la situació d’emergència sanitària tant aquesta sessió s'intentarà realitzar en doble aula si la cabuda permesa de l’espai s’estableix en el 50% de la capacitat. Les classes magistrals de contingut teòric que es poguessin veure afectades per un confinament es treballarien de forma virtual. Es facilitaria a l’alumne recursos d’accés en línia i durant les sessions presencials programades es realitzarien sessions de resolució de dubtes per videoconferència. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | A partir de diferents situacions de la vida real l'alumne haurà de plantejar una programació de promoció de la salut en diversos àmbits i a diferents tipus de població. Com a conseqüència de la situació d’emergència sanitària tant les sessions teòriques com en les pràctiques s’intentaran realitzar en doble aula si la cabuda permesa de l’espai s’estableix en el 50% de la capacitat. Les classes pràctiques que es poguessin veure afectades per un confinament es treballarien de forma virtual. Es facilitaria a l’alumne recursos d’accés en línia i durant les sessions presencials programades es realitzarien sessions de resolució de dubtes per videoconferència. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques | Pràctiques realitzades a l’aula d’informàtica amb l'objectiu de facilitar a l’alumne els passos de la creació d’una fórmula de cerca, i l’explotació de catàlegs i bases de dades i la citació i referenciació de les fonts utilitzades per crear text nou. A fi que l'alumne pugui desenvolupar un aprenentatge individualitzat i repetir les pràctiques realitzades a classe, disposa dels manuals de la biblioteca de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, un qüestionari a Moodle per cada pràctica. Com a conseqüència de la situació d’emergència sanitària tant les sessions teòriques com en les pràctiques s’intentaran realitzar en doble aula si la cabuda permesa de l’espai s’estableix en el 50% de la capacitat. Les classes pràctiques que es poguessin veure afectades per un confinament es treballarien de forma virtual. Es facilitaria a l’alumne recursos d’accés en línia i durant les sessions presencials programades es realitzarien sessions de resolució de dubtes per videoconferència. |
Treballs | Elaboració d'un treball, format amb resum i paraules clau que descriguin el treball, on es reculli tota l'activitat realitzada en les diferents sessions. |
Atenció personalitzada | Els alumnes podran demanar una tutoria amb la professora que necessiti mitjançant cita prèvia. Es podrà fer presencial o virtual, segons les circumstàncies ho permetin fer. |