2022_23
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Grau en Fisioteràpia (2010)
 Assignatures
  BASES DE DOCUMENTACIÓ I EDUCACIÓ
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries La primera classe es dedica a introduir l’assignatura, explicar la metodologia i avaluació.
Com a conseqüència de la situació d’emergència sanitària tant aquesta sessió s'intentarà realitzar en doble aula si la cabuda permesa de l’espai s’estableix en el 50% de la capacitat.
En el cas de confinament es realitzaria de forma virtual, en directe, a través de Microsoft Teams o Adobe Connect.
Sessió Magistral Les vint i cinc classes de documentació i educació teòriques s’imparteixen en forma de sessions magistrals amb una participació activa per part de l'estudiant.

Com a conseqüència de la situació d’emergència sanitària tant aquesta sessió s'intentarà realitzar en doble aula si la cabuda permesa de l’espai s’estableix en el 50% de la capacitat.

Les classes magistrals de contingut teòric que es poguessin veure afectades per un confinament es treballarien de forma virtual. Es facilitaria a l’alumne recursos d’accés en línia i durant les sessions presencials programades es realitzarien sessions de resolució de dubtes per videoconferència.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària A partir de diferents situacions de la vida real l'alumne haurà de plantejar una programació de promoció de la salut en diversos àmbits i a diferents tipus de població.

Com a conseqüència de la situació d’emergència sanitària tant les sessions teòriques com en les pràctiques s’intentaran realitzar en doble aula si la cabuda permesa de l’espai s’estableix en el 50% de la capacitat.

Les classes pràctiques que es poguessin veure afectades per un confinament es treballarien de forma virtual. Es facilitaria a l’alumne recursos d’accés en línia i durant les sessions presencials programades es realitzarien sessions de resolució de dubtes per videoconferència.
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Pràctiques realitzades a l’aula d’informàtica amb l'objectiu de facilitar a l’alumne els passos de la creació d’una fórmula de cerca, i l’explotació de catàlegs i bases de dades i la citació i referenciació de les fonts utilitzades per crear text nou. A fi que l'alumne pugui desenvolupar un aprenentatge individualitzat i repetir les pràctiques realitzades a classe, disposa dels manuals de la biblioteca de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, un qüestionari a Moodle per cada pràctica.


Com a conseqüència de la situació d’emergència sanitària tant les sessions teòriques com en les pràctiques s’intentaran realitzar en doble aula si la cabuda permesa de l’espai s’estableix en el 50% de la capacitat.

Les classes pràctiques que es poguessin veure afectades per un confinament es treballarien de forma virtual. Es facilitaria a l’alumne recursos d’accés en línia i durant les sessions presencials programades es realitzarien sessions de resolució de dubtes per videoconferència.
Treballs Elaboració d'un treball, format amb resum i paraules clau que descriguin el treball, on es reculli tota l'activitat realitzada en les diferents sessions.
Atenció personalitzada Els alumnes podran demanar una tutoria amb la professora que necessiti mitjançant cita prèvia. Es podrà fer presencial o virtual, segons les circumstàncies ho permetin fer.