2021_22
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Psicologia General Sanitària (2014)
 Assignatures
  PSICOLOGIA DEL DOLOR
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per aconseguir els objectius i abordar tots aquests continguts, l'assignatura es fonamenta en una metodologia didàctica bàsicament activa:

Activitat introductòria: presentació de l'assignatura per part de professor, detall de la planificació de les sessions, explicació de el procés d'avaluació i resolució de dubtes inicials.

Exposició dels continguts de l'assignatura per part dels professors/es, fomentant la participació de l'alumnat.

Resolució de diferents casos pràctics extrets de la clínica, elaborar un protocol d'avaluació i aplicació de diverses tècniques d'intervenció que s'inclouen en el programa de l'assignatura. Solució de les dificultats sorgides.

Debats / discussió sobre diferents continguts de l'assignatura.

Tutories individuals per al seguiment dels treballs.

· Treball individual (o en diada) sobre algun dels continguts de l'assignatura, i discussió dels continguts amb el professors/es (realitzar una revisió).

· Treball individual sobre les sessions presencials: què he après avui? Cada alumne ha de portar un diari en el qual recollirà 2 aprenentatges realitzats durant cadascuna de les sessions de classe (explicar com o en quin sentit resulta un aprenentatge) i reflexionar com poden ajudar aquests aprenentatges en l'activitat professional futura.