Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia General Sanitària (2014) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DEL DOLOR |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PSICOLOGIA DEL DOLOR | Codi | 11685201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per aconseguir els objectius i abordar tots aquests continguts, l'assignatura es fonamenta en una metodologia didàctica bàsicament activa: Activitat introductòria: presentació de l'assignatura per part de professor, detall de la planificació de les sessions, explicació de el procés d'avaluació i resolució de dubtes inicials. Exposició dels continguts de l'assignatura per part dels professors/es, fomentant la participació de l'alumnat. Resolució de diferents casos pràctics extrets de la clínica, elaborar un protocol d'avaluació i aplicació de diverses tècniques d'intervenció que s'inclouen en el programa de l'assignatura. Solució de les dificultats sorgides. Debats / discussió sobre diferents continguts de l'assignatura. Tutories individuals per al seguiment dels treballs. · Treball individual (o en diada) sobre algun dels continguts de l'assignatura, i discussió dels continguts amb el professors/es (80% del total de la nota final). · Treball individual sobre les sessions presencials: què he après avui? Cada alumne ha de portar un diari en el qual recollirà 2 aprenentatges realitzats durant cadascuna de les sessions de classe (explicar com o en quin sentit resulta un aprenentatge) i reflexionar com poden ajudar aquests aprenentatges en l'activitat professional futura (20% del total de la nota final). |