2021_22
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018)
 Assignatures
  MÀRQUETING ELECTRÒNIC I MÀRQUETING EXPERIENCIAL
DADES IDENTIFICATIVES 2021_22
Assignatura (*) MÀRQUETING ELECTRÒNIC I MÀRQUETING EXPERIENCIAL Codi 21224107
Ensenyament
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Obligatòria Segon 2Q
Modalitat i llengua d'impartició
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
GENÉ ALBESA, JAUME
Adreça electrònica jaume.gene@urv.cat
noemi.rabassa@urv.cat
Professors/es
GENÉ ALBESA, JAUME
RABASSA FIGUERAS, MARIA NOEMÍ
Web
Descripció general i informació rellevant

Aquesta assignatura combina la presencialitat i la virtualitat en un percentatge encara per determinar. En començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes estarà disponible al campus virtual (Moodle) de l’assignatura. L'assignatura desenvolupa els principis del màrqueting on line i social media per poder actuar en noves plataformes de comunicació i comercialització turística, a més de conèixer eines tecnològiques que permeten desenvolupar estratègies per aconseguir experiències turístiques satisfactòries.



De cara al curs 2021-22 es treballarà amb el màxim de presencialitat possible que ens permeti la mida del grup, la capacitat de l’aula i les directrius sanitàries. A l’espai moodle de l'assignatura s’informarà de la modalitat d’impartició i de qualsevol canvi que pugui sorgir.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent