Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018) |
Assignatures |
MÀRQUETING ELECTRÒNIC I MÀRQUETING EXPERIENCIAL |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | MÀRQUETING ELECTRÒNIC I MÀRQUETING EXPERIENCIAL | Codi | 21224107 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
6 | Obligatòria | Segon | 2Q |
|||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | ||||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Gestió d'Empreses |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | jaume.gene@urv.cat noemi.rabassa@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
Aquesta assignatura combina la presencialitat i la virtualitat en un percentatge encara per determinar. En començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes estarà disponible al campus virtual (Moodle) de l’assignatura. L'assignatura desenvolupa els principis del màrqueting on line i social media per poder actuar en noves plataformes de comunicació i comercialització turística, a més de conèixer eines tecnològiques que permeten desenvolupar estratègies per aconseguir experiències turístiques satisfactòries. De cara al curs 2021-22 es treballarà amb el màxim de presencialitat possible que ens permeti la mida del grup, la capacitat de l’aula i les directrius sanitàries. A l’espai moodle de l'assignatura s’informarà de la modalitat d’impartició i de qualsevol canvi que pugui sorgir. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |