2023_24
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018)
 Assignatures
  MÀRQUETING ELECTRÒNIC I MÀRQUETING EXPERIENCIAL
DADES IDENTIFICATIVES 2023_24
Assignatura (*) MÀRQUETING ELECTRÒNIC I MÀRQUETING EXPERIENCIAL Codi 21224107
Ensenyament
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Obligatòria Segon 2Q
Modalitat i llengua d'impartició
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
GENÉ ALBESA, JAUME
RABASSA FIGUERAS, MARIA NOEMÍ
Adreça electrònica jaume.gene@urv.cat
noemi.rabassa@urv.cat
Professors/es
GENÉ ALBESA, JAUME
RABASSA FIGUERAS, MARIA NOEMÍ
Web
Descripció general i informació rellevant
L'assignatura desenvolupa els principis del màrqueting on line i social media per poder actuar en noves plataformes de comunicació i comercialització turística, a més de conèixer eines tecnològiques que permeten desenvolupar estratègies per aconseguir experiències turístiques satisfactòries.


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent