Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ II |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ II | Codi | 11204118 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
Mòdul 1. Pràctiques educatives, contextos d’educació i el seu impacte en els processos d’aprenentatge i desenvolupament. | -La configuració de les relacions entre desenvolupament, aprenentatge i educació. -Tipus d’aprenentatge i diversitat de pràctiques educatives. -L’estudi psicològic dels processos educatius escolars. -Aprendre i ensenyar en la societat de la informació. -L’aprenentatge al llarg i ample de la vida. |
Mòdul 2. Factors psicològics de naturalesa personal implicats en l’aprenentatge | -Factors psicològics implicats en l’aprenentatge. -Factors motivacionals, afectius i relacionals implicats en l’aprenentatge. - Factors cognitius implicats en l’aprenentatge |
Mòdul 3. Factors psicològics de naturalesa interpersonal i contextual implicats en l’aprenentatge | -Característiques relacionades amb el professor. -La interacció professor-alumne. -Interacció entre alumnes i organització social de les activitats escolars. -Col·laborar entre iguals per aprendre. -Mecanismes psicològics i factors moduladors de la construcció de coneixement en col·laboració. |