Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
ÈTICA DIGITAL APLICADA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ÈTICA DIGITAL APLICADA | Codi | 11665207 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Reflexionar sobre els principis ètics i els valors susceptibles de formar part d'una ètica aplicada a les TIC, als mitjans i a l'ús de recursos tecnològics. | BC3 |
CC1 |
|
2. Analizar des d'una perspectiva multidisciplinar (ètica, sociològica, psicològica, política, cultural,…) el desenvolupament de la Tecnologia Educativa en el marc de la Societat del Coneixement. | AC13 |
BC3 |
CC1 CC3 |
3. Ampliar els coneixements previs sobre els continguts bàsics de l'Ètica aplicada a la Tecnologia. | BC1 |
CC3 |
|
4. Identificar i delimitar els seus interessos en relació amb els aspectes ètics relacionats amb el projecte professional o d'investigació desenvolupat. | BC1 BC3 |
||
5. Definir i desenvolupar la incorporació de components ètics en la realització del seu Projecte de Master. | AC7 AC8 |
BC1 BC4 BC6 |
CC2 |
6. Integrar valors, conductes i codis deontològics propis de l'activitat professional i investigadora dels especialistes en Tecnologia Educativa. | AC13 |
BC3 |
CC3 |