Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia/ Energy Conversion...(2019) |
Assignatures |
ELABORACIÓ, PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DE PROJECTES DE R+D+I |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ELABORACIÓ, PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DE PROJECTES DE R+D+I | Codi | 20755101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE5 |
Utilitza bases de dades i fonts d'informació tant globals com de la Universitat en el camp científic i tècnic. Mostra les habilitats bàsiques per escriure articles científics. Demostra les habilitats bàsiques per a realitzar presentacions científiques i tècniques. Expressa correctament resultats numèrics i analitza les fonts d'incertesa. Coneix les principals convocatòries de projectes de recerca nacionals i internacionals i adquirir habilitats bàsiques per desenvolupar propostes a convocatòries. Interpreta els Objectius de Desenvolupament sostenible. Selecciona l'opció de protecció intel·lectual més adequada. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte (procés). Genera un document científic en estructura i continguts (memòria o informe). | |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic (ser digital). Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement (cercar). Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes (organitzar). Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta (crear). Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement (compartir). | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques (qualitat). Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs). Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes (eficàcia). | |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement professional (autoconeixement). Desenvolupa una actitud professional (actitud professional). Analitza l’entorn professional propi de l’especialitat (entorn). Dissenya itineraris professionals específics (itineraris). | |
CT7 |
Incorpora la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant (Igualtat). Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional (Medi ambient). Argumenta basant-se en valors socials i formula propostes compromeses en la millora de la comunitat (Responsabilitat social com a ciutadans). Aplica els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional (Ètica). | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |