2023_24
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia/ Energy Conversion...(2019)
 Assignatures
  ELABORACIÓ, PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DE PROJECTES DE R+D+I
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Introducció de l'assignatura
Videoconferència Exposició de continguts de l'assignatura i/o presentació d’activitats mitjançant webconferència. Aquesta activitat requereix presència síncrona d’estudiants i professorat. El seu desenvolupament permet diferents graus d’interactivitat en funció dels objectius pretesos. Aquesta activitat pot ser enregistrada en el moment del seu desenvolupament per facilitar-ne la consulta posterior.
Webminari Xerrades, taules rodones i exposicions centrades en temes específics realitzades per professionals de l'àmbit, per aprofundir en el coneixement de determinades matèries mitjançant webconferència o altres eines. El seu desenvolupament permet diferents graus d’interactivitat en funció dels objectius pretesos. Aquesta activitat pot ser enregistrada en el moment del seu desenvolupament per facilitar-ne la consulta posterior.
Webcasting Exposició dels continguts de l'assignatura en format vídeo enregistrat prèviament. Aquesta activitat no requereix presència síncrona d’estudiants i professorat i no permet la interactivitat de manera directa. No obstant, pot aprofitar-se per a proposar activitats interactives asíncrones com per exemple un fòrum.
Activitats d’auto seguiment Activitats proposades a l’estudiant, amb un pes mínim, que serveixen per a que l’estudiant pugui autoregular el seu aprenentatge.
Treballs Exercicis que realitza l'estudiant a partir de material i referències facilitades pel professorat. Aquesta activitat té un abast i extensió superior que la resolució de problemes.
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada Lectura i treball de la documentació publicada en diversos formats, elaborada pel professorat, amb l’objectiu de facilitar a l’estudiant el desenvolupament de les competències de caire més teòric i aquells coneixements necessaris per al desenvolupament d’activitats pràctiques.
Atenció personalitzada Atenció personalitzada a l'alumne/a, presencialment, per Teams o per correu electrónic