Mestre Especialitat en Educació Física (1997) |
Assignatures |
DIDÀCTICA DE L´EDUCACIÓ FÍSICA II |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | DIDÀCTICA DE L´EDUCACIÓ FÍSICA II | Codi | 11101020 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segon |
Objectius | Recomanacions | Metodologia docent |
Metodologia avaluació | Programa | Perfil de competències |
Fonts d'informació |
Bàsica | |
Blandez, J. (1996). La utilización del material y del espacio en Educación Física. Propuestas y recursos didácticos. Barcelona: Inde. Blázquez, D. (1990). Evaluar en Educación Física. Barcelona: Inde. Castañer, M. y Camerino, O. (1991). La educación física en la enseñanza Primaria. Barna: Inde. (1992): Unidades didácticas para Primaria. Barcelona: Inde. Cechini, J. A. (1997). Manual del maestro especialista en Educación Física. Madrid: Pila Teleña. Contreras, O. (1998). Didáctica de la Educación Física. Barcelona: Inde. Cornelius, H. y Faire S. (1995). Tú ganas yo gano. Cómo resolver conflictos creativamente y disfrutar con las soluciones. Madrid: Gaia. Devís, J. y Peiró, C. (1992). Nuevas perspectivas curriculares en Educación Física: La salud y los juegos modificados. Barcelona: Inde. *Díaz Lucea, J. (1996). El Currículum de la Educación Física en la Reforma Educativa. BCN: Inde. Fernández, G. y Navarro, V.(1989). Diseño curricular en Educación Física. Barcelona: Inde. Ferrer, J. (1999). Los trastornos de la atención y la hiperactividad. Barcelona: Lebon. *Generalitat de Catalunya (1989b). Marc Currucular per a l'ensenyament obligatori. Barcelona: Departament d'Ensenyament. *Gimeno, S; Pérez Ramírez, C.; Vizuete, M. (2000). Educació física i la seva didàctica. Tarragona: URV Servei Lingüístic. Goleman, D. (1996). Inteligencia Emocional. Barcelona: Kairós. Le Boulch, J. (1997). El movimiento en el desarrollo de la persona. Barcelona: Paidotribo. *Mosston, M. (1993). La Enseñanza de la Educación Física. La reforma de los estilos de enseñanza. BCN: Hispano Europea. Pastor, J. L. (1994). Psicomotricidad escolar. Madrid: Universidad de Alcalá de Henares. *Pérez Ramírez, C. (1994). Evaluación y Observación. Análisis de resultados. En I.C.C.E. (Eds.). La Educación Física y su Didáctica (165-176). Madrid: Instituto Calasanz de Ciencias de la Ed. Pieron, M. (1988). Didáctica de las Actividades Físico-deportivas. Madrid: Gymnos. Rieder,H. y Fischer, G. (1990). Aprendizaje Deportivo. Metodología y Didáctica. BCN: Martínez Roca. Ríos, M. et al. (1999). El juego y los alumnos con discapacidad. Barcelona: Paidotribo. Ruíz Pérez, L.M. (1994). Deporte y Aprendizaje. Procesos de adquisición y desarrollo de habilidades. Madrid: Visor. Salvador Mata, F. (1999). Didáctica de la Educación Especial. Málaga: Aljibe. Sánchez Bañuelos, F. (1984). Didáctica de la Educación Física y el Deporte. Madrid: Gymnos. Siedentop, D. (1998). Aprender a enseñar la educación física. Barcelona: INDE. Wolgang, CH. H. (1982). Cómo ayudar a los escolares pasivos y agresivos mediante el juego. Barcelona: Paidós. WEBS Buscador: http://www.google.com Credefis: http://credefis.fcep.urv.es/ Ásquesis: http:// www.askesis.arrakis.es/ Educación física y deportes: revista digital: http:// www.sportquest.com/revista/ La educación física en España: http:// www.adi.uam.es/~vmartha/ef1.html U. Granada: http://deporte.ugr.es/ Consejo Superior de Deportes. http:// www.mec.es/csd/ INEFC: http://www.inefc.es REVISTAS Apunts d´Educació Física. INEFC EPS Perspectivas de la actividad física y el deporte Revista de Educación Física. Renovación de Teoría y Práctica Revista de Psicología del Deporte |
|
Complementària | |