2013_14
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Social (2009)
 Assignatures
  MEDIACIÓ SOCIAL I CULTURAL
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
C2
C4
C5
EXPOSICIÓ D'UN TREBALL PRÀCTIC (en grup), que inclou recerca, anàlisi, reflexió i desenvolupament pràctic, didàctic, ús de les TIC, ... sobre un tema del programa.
Complementat amb activitats didàctiques i participatives per a realitzar complementàries a l'exposició a l'aula.
20%
Treballs
B2
B6
C4
TREBALL DE RECERCA I ANÀLISI TEÒRIC (en grup): vinculat a un dels temes o la conceptualització de la mediació en els àmbits on es desenvolupa, d'acord amb el LLibre Blanc de la Mediació.
25%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
A9
B2
ARTICLES: (individual)
Anàlisi i reflexió fonamentada sobre temes d'actualitat relacionats amb la cultura de la Pau i la gestió de conflictes a través de la mediació, que s'exposaran a l'aula.
ANÀLISI DE CASOS EXPOSATS A L'AULA: Exposició i anàlisi de casos pràctics.
10%

Esdeveniments científics i/o divulgatius
B3
PORTFOLIO (en grup)
1. Fitxes de les classes, exposicions de l'alumnat i els conferenciants: resum breu, comentari de punts forts i a millorar.
2. valoració del curs: desenvolupament de la matèria, propostes, suggeriments, i crítiquies (es presentarà al moodle a partir del 2n més actualitzant-lo progressivvament en cada exposició)
10%
Atenció personalitzada
B3
ASSISTÈNCIA ACTIVA EN LES CLASSES I EL CONSELL DE PARTICIPACIÓ (Individual) 10%
Proves de desenvolupament
B3
AVALUACIÓ INDIVIDUAL- DESENVOLUPAMENT D'UN TEMA. L'alumne/a, a través d'una prova de resposta extensa i justificada, ha de desenvolupar, relacionar, organitzar i presentar els coneixements que té sobre la matèria. 15%
Proves objectives de tipus test
A5
C4
AVALUACIÓ INDIVIDUAL (QÜESTIONARI) coneixements teòrics i normativa de mediació.
10%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'assistència és obligatòria. Es preveu una via d´avaluació alternativa a l'alumnat que no pugui assitir. En aquest cas, cal comunicar-ho al professor durant el primer mes de desenvolupament de la matèria.

Cal tenir aprovat el 50% de totes les parts avaluables.