Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Social (2009) |
Assignatures |
CONTEXTOS D'INTERVENCIÓ II |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | CONTEXTOS D'INTERVENCIÓ II | Codi | 11224206 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. | 25% | |||||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura, per part de l'alumne. | 25% | |||||||
Proves de desenvolupament |
|
Proves que inclouen preguntes obertes sobre un tema. L'alumne ha de desenvolupar, relacionar, organitzar i presentar els coneixements que té sobre la matèria. La resposta que dóna l'alumne és extensa. | 25% | |||||||
Proves pràctiques |
|
Proves que inclouen activitats, problemes o casos a resoldre. L'alumne ha de donar resposta a l'activitat plantejada, plasmant de manera pràctica, els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura. | 25% | |||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'assignatura té un total de 4 métodes avaluatius, cadascú ponderat en el 25% de la nota final. Cadascun dels quatre s'han d'aprovar amb un mínim de 5 punts per a superar l'assignatura que és d'avaluació continua i d'acta única. Dos de les proves són grupals i consisteixen en l'elaboració d'una guia d'intervenció en relació a uns tòpics o aspectes d'intervenció (pràctica 1) i l'elaboració d'un projecte educatiu individual inspirat en personatges de ficció (pràctica 2). Els membres dels grups de la pràctica 1 i els membres dels grups de la pràctica 2 seran diferents, de forma que dues persones no podran compartir grup de forma continuada a l'assignatura. La pràctica 1 i la pràctica 2 es treballa per entregues succesives supervisades per part del professor. Les altres dues proves són individual, essent una d'elles una prova objectiva de preguntes curtes de tipus teòric inspirant en el contingut de l'assignatura i uns articles científics concrets que seran debatuts en un forum de discussió a l'aula. La segona prova individual és una prova pràctica de resolució de cas amb accés als apunts. Aquestes dues proves individuals tenen l'opció de segona convocatòria bé per suspèns, bé per absència per força major justificada, en primera convocatòria. |