2019_20
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Grado en Educación Primaria (2009)
 Asignaturas
  INTERVENCIÓN PSICOEDUCATIVA EN LAS DIFICULTADES DE COMUNICACIÓN, LECTURA Y ESCRITURA
   Contenidos
tema Subtema
MÒDUL 1. Competència en comunicació lingüística: fonaments conceptuals i tractament en el currículum d’educació primària. Tema 1. Competència en comunicació lingüística: una competència bàsica en educació primària.
Tema 2. Descripció, finalitats i caracterització dels components de la competència en comunicació lingüística.
Tema 3. La competència comunicativa lingüística en el currículum de primària.
MÒDUL 2. La competència comunicativa lingüística com a objecte d’aprenentatge i ensenyança escolar. La intervenció davant les principals dificultats del seu aprenentatge . Tema 1. Practiques educatives escolars per a l’ensenyament i l’aprenentatge de la competència en llengua oral, l’escriptura i la lectura.
Tema 2. Models explicatius de l’aprenentatge de la llengua oral i escrita.
Tema 3. El sentit de la intervenció psicoeducativa en les principals dificultats associades a l’aprenentatge de la competència comunicativa lingüística en l’àmbit escolar.
MÒDUL 3. Detecció i intervenció en les dificultats associades a l’aprenentatge de la competència comunicativa lingüística. Tema 1. Dificultats d’aprenentatge de la competència en comunicació oral i la seva intervenció .
Tema 2. Dificultats d’aprenentatge de la competència lectora i la seva intervenció.
Tema 3. Dificultats d’aprenentatge de la composició escrita i la seva intervenció.