2016_17
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009)
 Assignatures
  TREBALL CORPORAL
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis
A11
MEP2
B1
B2
B6
És imprescindible l'assistència per seguir la dinàmica de l'assignatura. Es fan propostes i es plantegen problemes que cal resoldre mitjançant situacions de grup, de petit grup, de trio, de parella i individuals, seguides de moments de representació i de reflexió personal i col•lectiva. 30%
Treballs
A11
B1
B3
C2
C4
Diari reflexiu de les sessions de treball corporal.
Per poder realitzar aquest treball és imprescindible haver assistit a la sessió pràctica i haver participat de manera activa en les propostes de la sessió, resolent les situacions-problema plantejades pel professorat.
70%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Avaluació Continuada. REQUISIT: Imprescindible l'assistència, el caràcter pràctic de l'assignatura requereix que les sessions de pràctica corporal siguin presencials i vivencials.

Les activitats d'avaluació estan relacionades: l'assistència condiciona la realització de la pràctica, tanmateix aquesta condiciona l'elaboració del diari reflexiu de la pràctica realitzada. En casos de força major que es puguin demostrar documentalment i sempre que les faltes no superin el 20% de les sessions serà possible l'avaluació continuada. Tot i així, la nota es veurà reduïda en les 2 activitats, (fins a 2 punts en l'activitat dels diaris)

- Si no s'arriba a l'assistència mínima (80%) es pot optar a la 2a convocatòria realitzant un examen, tot i que aquest mai podrà substituir la vivència personal i de la relació amb els altres, per aquest motiu la nota màxima en aquesta opció serà aprovat.

- En cas de suspendre la tasca dels diaris en primera convocatòria, l'alumne tindrà dret a una segona convocatòria. En aquests casos, la nota en segona convocatòria no podrà ser superior a l' aprovat.

- Els treballs s'hauran de lliurar en els terminis establerts que estaran especificats al moodle, no s'admetran els que es lliurin fora de termini. Les normes i l'extensió dels treballs es concretaran al moodle.

- En cas de detectar plagis en les diferents tasques d'avaluació l'assignatura (entenent plagi com a intent d'engany al professor), l'assignatura queda automàticament sense dret a la segona convocatòria.

- D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant.

- Totes les activitats presentades hauran de tenir un alt rigor gramatical en quant a: adequació, coherència, cohesió i correcció. En cas que un activitat tingui més de 5 faltes d'ortografia, hi haurà efectes negatius envers la nota, fins al punt de poder suspendre l'activitat.