2017_18
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009)
 Assignatures
  TREBALL CORPORAL
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis
A11
MEP2
B1
B2
B6
És imprescindible l'assistència per seguir la dinàmica de l'assignatura. Es fan propostes i es plantegen problemes que cal resoldre mitjançant situacions de grup, de petit grup, de trio, de parella i individuals, seguides de moments de representació i de reflexió personal i col•lectiva. 30%
Treballs
A11
B1
B3
C2
C4
Diari reflexiu de les sessions de treball corporal.
Per poder realitzar aquest treball és imprescindible haver assistit a la sessió pràctica i haver participat de manera activa en les propostes de la sessió, resolent les situacions-problema plantejades pel professorat.
70%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Avaluació Continuada. REQUISIT: Imprescindible l'assistència, el caràcter pràctic de l'assignatura requereix que les sessions de pràctica corporal siguin presencials i obligatòries.

- L'assistència és obligatòria i per seguir l'avaluació continuada cal assistir al 80% de les classes (només és pot faltar a dues sessions). De tota manera la falta d'assistència té efectes negatius envers la nota de les dues tasques amb pes a la nota: el treball pràctic i la tasca dels diaris (-0,75 per cada falta respecte a la nota final d'ambdues tasques amb pes a la nota). El professor/a no acceptarà justificant per falta d'assistència, exceptuant els caos que estan sota l'empar de la normativa de la universitat Rovira i Virgili. Aquests casos considerats de força major són: assistència a exàmens oficials, participació en competicions en el cas d'esportistes d'alt rendiment i malaltia justificada. Aquests motius al·legats, han d'estar corresponentment justificats.

- - En cas de no comptar amb l'assistència obligatòria, donat el caràcter pràctic de l'assignatura, aquesta queda com a suspesa.

-Per superar l'assignatura caldrà obtenir una nota mínima de 5 en cadascuna de les activitats amb pes a la nota.

- Quan en alguna de les activitats d'avaluació, l'alumne/a no tingui una nota mínima de 5, es podrà optar a segona convocatòria. La nota de la tasca presentada en segona convocatòria no podrà superar el 5.

- Totes les activitats presentades han de tenir un alt rigor gramatical en quant a adequació, coherència, cohesió i correcció. Les faltes gramaticals i d'ortografia, tindran efectes negatius sobre la nota de les diferents activitats amb pes a la nota.

Així doncs cada falta gramatical i/o d'ortografia baixarà 0,1 punts sobre la nota de les diferents tasques d'avaluació

- Els treballs s'hauran de lliurar en els terminis establerts que estaran especificats al moodle, no s'admetran els que es lliurin fora de termini. Les normes i l'extensió dels treballs es concretaran al moodle.

- En cas de detectar plagis en les diferents tasques d'avaluació (entenent plagi com a intent d'engany al professor), l'assignatura queda automàticament sense dret a la segona convocatòria.

- D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant.

- Tots els alumnes han de seguir l'assignatura dins el grup on s'han matriculat. El professorat no acceptarà canvis de grup entre els laboratoris.