Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA TECNOLOGIA |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA TECNOLOGIA | Codi | 11605120 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||
Competències | (*) Hores a classe | Hores fora de classe | (**) Hores totals | ||||||
Activitats Introductòries |
|
4 | 0 | 4 | |||||
Debats |
|
4 | 0 | 4 | |||||
Presentacions / exposicions |
|
12 | 28 | 40 | |||||
Sessió Magistral |
|
8 | 4 | 12 | |||||
Treballs |
|
2 | 3 | 5 | |||||
Esdeveniments científics i/o divulgatius |
|
8 | 0 | 8 | |||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
40 | 130 | 170 | |||||
Atenció personalitzada |
|
1 | 0 | 1 | |||||
Proves orals |
|
5 | 0 | 5 | |||||
Proves objectives de tipus test |
|
1 | 0 | 1 | |||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |