Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
METODOLOGIA D'INVESTIGACIÓ EN TECNOLOGIA EDUCATIVA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | METODOLOGIA D'INVESTIGACIÓ EN TECNOLOGIA EDUCATIVA | Codi | 11665101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Les estratègies metodològiques que es faran servir en el desenvolupament del curs estan adaptades al sistema semipresencial [mitjançant les sessions de videoconferència] ia distància [mitjançant el treball autònom de cada estudiant i del treball compartit amb la resta del grup]. Es potenciarà, principalment, la comunicació via xarxa i la col·laboració entre els integrants del grup per fer tasques comunes per poder arribar a conclusions compartides sobre els diferents temes objecte d'estudi. |
Sessió Magistral | Exposició de continguts de l'assignatura. Videoconferència. Sesions de videoconferencia, en les que el profesor fa una presentació del tema, planteja activitats, qüestions... |
Fòrums de debat | Activitat a través de las TD, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit professional. Fòrum per compartir informació i coneixement. |
Pràctiques a través de TIC | Aplicar, a nivell práctic, la teoría d'un ámbit de coneixement en un context determinat. Simulacions a través de les TD. |
Resolució de problemes, exercicis | Formulació, anàlisi, resolució i debat dun problema o exercici, relacionat amb la temàtica de lassignatura. Resolució de cas pràctic. Activitats conjuntes de debat, posada en comú, etc. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària | Creació i resolució de cas pràctic final, posant en ús els continguts i competències de l'assignatura. |
Atenció personalitzada | Atenció a l'alumne per a la resolució de dubtes i per a la orientació académica i professional. |