2023_24
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012)
 Assignatures
  METODOLOGIA D'INVESTIGACIÓ EN TECNOLOGIA EDUCATIVA
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Les estratègies metodològiques que es faran servir en el desenvolupament del curs estan adaptades al sistema semipresencial [mitjançant les sessions de videoconferència] ia distància [mitjançant el treball autònom de cada estudiant i del treball compartit amb la resta del grup]. Es potenciarà, principalment, la comunicació via xarxa i la col·laboració entre els integrants del grup per fer tasques comunes per poder arribar a conclusions compartides sobre els diferents temes objecte d'estudi.
Sessió Magistral Exposició de continguts de l'assignatura. Videoconferència.
Sesions de videoconferencia, en les que el profesor fa una presentació del tema, planteja activitats, qüestions...
Fòrums de debat Activitat a través de las TD, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit professional.

Fòrum per compartir informació i coneixement.
Pràctiques a través de TIC Aplicar, a nivell práctic, la teoría d'un ámbit de coneixement en un context determinat. Simulacions a través de les TD.

Resolució de problemes, exercicis Formulació, anàlisi, resolució i debat dun problema o exercici, relacionat amb la temàtica de lassignatura.

Resolució de cas pràctic.
Activitats conjuntes de debat, posada en comú, etc.
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Creació i resolució de cas pràctic final, posant en ús els continguts i competències de l'assignatura.
Atenció personalitzada Atenció a l'alumne per a la resolució de dubtes i per a la orientació académica i professional.