2023_24
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012)
 Assignatures
  METODOLOGIA D'INVESTIGACIÓ EN TECNOLOGIA EDUCATIVA
   Avaluació
  Descripció Pes
Pràctiques a través de TIC Activitat 1.

Anàlisi de tres informes de recerca (que han fet servir diferents metodologies)
20%
Resolució de problemes, exercicis Activitat 2.
Redacció dun article de comunicació científica.
30%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Activitat 3.
Resolució d'un cas pràctic relacionat amb el disseny i el desenvolupament d'un projecte de recerca/innovació.
50%
Altres El mètode d'avaluació és formatiu, i es basarà en l'avaluació de tasques i processos, a partir de la realització de les activitats que es proposen al llarg de l'assignatura. És convenient seguir el cronograma de les activitats tal com es proposen a l'assignatura i complir els terminis que es marquen per al seu lliurament. D'aquesta manera es podrà garantir una coherència i una correcta integració dels continguts de totes les assignatures a què s'ha matriculat cada alumne/a. S'ha de tenir en compte que aquesta assignatura està planificada a principis de l'any acadèmic per poder afavorir la correcta integració dels continguts de totes les altres assignatures en el procés de disseny i desenvolupament del projecte de final de màster i de la posterior tesi doctoral ( quan sigui el cas). 0
 
Altres comentaris i segona convocatòria

En aquells casos en què lalumnat realitzi un segon lliurament duna activitat avaluable suspesa o no presentada. Aquest lliurament es realitzarà, dins dels 45 dies posteriors a la finalització de lassignatura, en la data que determini el professor.

Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística a totes les proves d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part del alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria, i finalment se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada a l'espai Moodle de l'assignatura.