Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
LES TIC EN L'ÀMBIT NO FORMAL |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | LES TIC EN L'ÀMBIT NO FORMAL | Codi | 11665202 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
3 | Optativa | Primer | AN |
|||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Pedagogia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | vanessa.esteve@urv.cat mireia.usart@urv.cat eduard.vaquero@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | http://moodle.urv.net | |||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
La integració de les tecnologies digitals a l'educació s'ha convertit en un fet omnipresent en la majoria de contextos de formació i institucions educatives, tant de l'àmbit formal com no formal. En aquest últim escenari es generen nous models que contemplen l'ús d'aquestes tecnologies, afavorint afavorir la introducció de noves estratègies i metodologies que permeten diversificar les oportunitats d'ensenyament i aprenentatge. En aquest sentit, la present assignatura pretén aportar una visió general de l'aplicació de les TIC en l'àmbit no formal, presentant experiències en aquest camp, analitzant enfocaments i controvèrsies entorn del tema, així com qüestions de tipus més pràctic i procedimental, aportant a l'alumne la base necessària per dissenyar accions educatives basada en una presa de decisions més estructurada i reflexionada. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |