Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia General Sanitària (2014) |
Assignatures |
TRASTORNS EMOCIONALS I CONDUCTUALS EN INFANTS I ADOLESCENTS |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | TRASTORNS EMOCIONALS I CONDUCTUALS EN INFANTS I ADOLESCENTS | Codi | 11685203 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||
Sessió Magistral |
|
S'avalaurà mitjançant un examen i assistència | ||||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
S'avaluarà mitjançant l'entrega de cassos pràctics entregats a l'aula , examen i assistència-participació a classe | 20 | |||||||
Presentacions / exposicions |
|
Es farà en grup de dos alumnes o individual (depenent del nombre d'alumnes) | 20 | |||||||
Proves mixtes |
|
Examen amb preguntes test (50%) i casos clinics (50%) | 60 | |||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per aprovar l'assignatura s'han d'haver realitzat i aprovat les diferents activitats (examen, exposició i entrega cassos). Si un alumne no aprova l'assignatura tindrà una segona convocatòria amb examen (100% de la nota). D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats d'avaluació. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant/a. |