Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història (2008) |
Assignatures |
MUSEOLOGIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | MUSEOLOGIA | Codi | 12204119 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Comprèn la investigació des de les diverses etapes històriques des de la prehistòria fins la contemporaneïtat | |
A2 |
Analitza els comportaments humans i les estratègies de les diferents organitzacions socials al llarg de la història mitjançant la interpretació de fonts històriques | |
A4 |
Avalua el procés de construcció del coneixement | |
A5 |
Comprèn la investigació des de les diverses etapes històriques des de la prehistòria fins la contemporaneïtat | |
A6 |
Realitza pràctiques en empreses o institucions | |
A7 |
Coneix, analitza i realitza estudis en relació a la divulgació del passat -museus, exposicions, entre d'altres- | |
A8 |
Coneix, analitza i realitza estudis en relació a la divulgació del passat -museus, exposicions, entre d'altres- | |
A9 |
Comprèn la importància de la hipòtesi com a punt de partida de tota la investigació i aplicar-la a l'estudi i investigació | |
A12 |
Coneix, analitza i realitza estudis en relació a la divulgació del passat -museus, exposicions, entre d'altres- Realitza pràctiques en empreses o institucions | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d'afrontar-lo Elabora una estratègia realista per resoldre el problema | |
B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses Reflexiona sobre les causes i fins de la innovació | |
B5 |
Accepta i compleix les normes del grup | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Redacta documents amb el format, el contingut, l'estructura, la correcció lingüística i el registre adequats, i il·lustra els conceptes utilitzant correctament les convencions (formats, títols, peus, llegendes...) Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (suports audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
B7 |
Soluciona els problemes considerant els elements del desenvolupament sostenible i les seves implicacions | |
B8 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat Els objectius del projecte són coherents amb les necessitats detectades en el context | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari | |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús | |
C4 |
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics | |
C6 |
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals |