Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història (Pla 2008) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES I |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES I | Codi | 12204501 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Pràctiques Externes optatives | Tercer | Primer |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Les competències i els resultats d'aprenentatge assolits dependran de les característiques de les pràctiques i del lloc de treball on es realitzin | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posar en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, els mètodes i les experiències que proposa el professor Pregunta per aprendre i s'interessa per aclarir els seus dubtes És capaç d'integrar paradigmes d'altres disciplines | |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d'afrontar-lo Presentar diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema historiogràfic i avaluar-ne els possibles riscos i avantatges Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes basant-se en dades i no només en opinions subjectives i segueix un mètode lògic d'anàlisi de la informació Elabora una estratègia realista per resoldre el problema Transfereix l'aprenentatge de casos i exercicis de l'aula a situacions reals d'altres àmbits | |
B3 |
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes o processos coneguts Reconeix les limitacions i els punts dèbils dels seus processos i mètodes de treball Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses Experimenta amb procediments nous | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d'acord amb la planificació donada Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca Decideix què és allò que caldria que mostrés en relació al treball/projecte realitzat i ho aconsegueix d'acord amb la seva planificació i en el termini previst | |
B5 |
Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis objectius Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles Té en compte els punts de vista dels altres i es retroalimenta de forma constructiva | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Redacta documents amb el format, el contingut, l'estructura, la correcció lingüística i el registre adequats, i il·lustra els conceptes utilitzant correctament les convencions (formats, títols, peus, llegendes...) | |
B7 |
Integra les dimensions social, econòmica i ambiental en els treballs i projectes realitzats Identificar els problemes i les conseqüències derivats del desenvolupament sostenible | |
B8 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat Preveu i assigna temps necessaris per completar les accions previstes | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |