2015_16
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  PERSPECTIVES TEÒRIQUES EN COMUNICACIÓ
   Fonts d'informació
Bàsica

Aquesta bibliografia bàsica es completarà al programa de l'assignatura i es facilitarà un llistat de textos obligatoris.

Blumer, H. (1933). Movies and conduct. New York: The Macmillan Company.

Blumer, H. (1982).  El Interaccionismo Simbólico: perspectiva y método. Barcelona: Hora

Curran, J., Morley, D., Walkerdine, V. [comp.] (1998). Estudios culturales y comunicación: anàlisis, producción y consumo cultural de las políticas de identidad y el posmodernismo. Barcelona: Paidós.

Du Gay, P., Hall, S., Janes, L., Mackay, H., Negus, K. (1997) Doing Cultural Studies: The Story of the Sony Walkman (Culture, Media & Identities). London: Sage.

Geertz, C. (1990). La interpretación de las culturas. Barcelona: Gedisa.

Ginsburg, F.D., Abu-Lughod, L., Larkin, B. [eds.] (2002). Media worlds. Berkeley University of California Press.

Goffman, E. (1970). Estigma: la identidad deteriorada. Buenos Aires: Amorrortu.

Goffman, E. (1981). La presentación de la persona en la vida cotidiana. Buenos Aires: Amorrortu.

Kottack, C.P. (2002). Antropología cultural. Madrid: McGraw Hill.

Morley, D. (1996). Televisión, audiencias y estudios culturales. Buenos Aires : Amorrortu.

Pinker. S. (2012). Los ángeles que llevamos dentro. Barcelona: Paidós.

Pujadas, J.J., Comas, D., Roca, J. (2010). Etnografía. Barcelona: UOC.

Watzlawick, P., Beavin, J., Jackson, D.D. (1981). Teoría de la comunicación humana: interacciones, patologías y paradojas. Barcelona: Herder.  

Willis, P. (1998). Cultura viva : una recerca sobre les activitats culturals dels joves.  Barcelona : Diputació de Barcelona. 

Winkin, Y. (1994). La nueva comunicación. Barcelona: Kairos.
Complementària