Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
TALLER DE PROJECTES DE RECERCA I PROFESSIONALS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TALLER DE PROJECTES DE RECERCA I PROFESSIONALS | Codi | 12224117 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Maciá, F. 2013. Marketinc online 2.0. Anaya. Maciá, F. 2018. Estrategias de marketing digital. Anaya Multimedia. Scolari C.A. 2013. Narrativas transmedia: Cuando todos los medios cuentan. Deusto. Solis, A. 2016. SEO. Las claves esenciales. Anaya Multimedia. Kaushik, A. 2017. Analítica Web 2.0: El arte de analizar resultados y la ciencia de centrarse en el cliente. Gestión 2000. Gorostiza, I., Barainca, A. 2020. Data Analytics. Mide y Vencerás. Anaya Multimedia. Torres Burriel, D. 2018. Usabilidad. Deja de sufrir. Anaya Multimedia. Podcast Boluda, J. (2014-present). Marketing online [Podcast]. Spotify. https://open.spotify.com/show/2D42bidPAdkxoViddqnPAs?si=37eb930cde404344 |
|
Complementària | |