2020_21
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  MÀRQUETING I COMUNICACIÓ EMPRESARIAL
DADES IDENTIFICATIVES 2020_21
Assignatura (*) MÀRQUETING I COMUNICACIÓ EMPRESARIAL Codi 12224224
Ensenyament
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Optativa 1Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
RODRÍGUEZ PEREA, ENCARNACIÓN
Adreça electrònica nani.rodriguez@urv.cat
santiago.juan@urv.cat
Professors/es
RODRÍGUEZ PEREA, ENCARNACIÓN
JUAN APARICIO, SANTIAGO
Web
Descripció general i informació rellevant

Aquesta assignatura te dues parts diferenciades. Màrqueting que la imparteix el professor Santi Juan i la segona part es centra en la comunicació empresarial i es fa especial incidència en la comunicació en situacions de crisi, aquesta par la imparteix Encarnación Rodríguez. 

Aquesta assignatura combina la presencialitat i la virtualitat en un percentatge encara per determinar. En començar el curs, el calentari amb totes les activitats docents previstes (amb horaris i espais) estarà disponible al campus virtual (Moodle) de l'assignatura.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent