Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Hispàniques (2009) |
Assignatures |
ESPANYOL CONVERSACIONAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | ESPANYOL CONVERSACIONAL | Codi | 12264123 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
Presentación en clase de diversos problemas relacionados con la conversación y con la lengua oral y resolución de los mismos por parte del alumnado. | 10% | ||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Análisis de los elementos de la conversación coloquial vistos de forma teórica en casos prácticos que se analizarán en clase. | 20% | ||||
Treballs |
|
Presentación del análisis de una conversación de dos minutos que demuestre la aplicación de los análisis vistos en clase | 40% | ||||
Proves pràctiques |
|
Ejercicios sobre temas conversacionales escalonados a lo largo del curso e imprescindibles para superar la evaluación continuada. | 30% | ||||
Altres | Quienes no asistan a clase deberán someterse a un examen y entregar un trabajo monográfico sobre los temas del curso. |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Aquells alumnes que, per diferents raons, no facin ús de l'avaluació continuada i es presentin directament a la segona convocatòria, hauran de passar un exàmen sobre la matèria i entregar un treball d'anàlisi d'una conversa. Aquesta guia docent és orientativa. En el cas de situacions d'emergència sanitària s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà, si escau, mitjançant el fòrum de notícies del campus virtual (Moodle). |