Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Llengua i Literatura Hispàniques (2009) |
Assignatures |
ESPANYOL CONVERSACIONAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ESPANYOL CONVERSACIONAL | Codi | 12264123 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Anàlisi dels elements de la conversa col·loquial presentats de forma teòrica en casos pràctics que s'analitzaran a classe. | 10% | ||||
Treballs |
|
Presentació de l'anàlisi d'una conversa de dos minuts que demostri l'aplicació de les anàlisis realitzades a classe. | 50% | ||||
Proves pràctiques |
|
Exercicis sobre temes conversacionals esglaonats al llarg del curs i imprescindibles per superar l'avaluació continuada. | 40% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per poder acollir-se a l'avaluació continuada cal que l'alumnat presenti en temps i forma les proves pràctiques que es proposen i que superi totes aquestes proves amb un mínim de 5. Aquells alumnes que, per diferents raons, no facin ús de l'avaluació continuada i es presentin directament a la segona convocatòria, hauran de passar un examen sobre la matèria que consistirà en lanàlisi duna conversa i preguntes teòriques. A les proves i/o activitats s'avaluarà la correcció i adequació dels textos d'acord amb la rúbrica de comunicació oral i escrita aprovada pel Consell d'Ensenyament del grau de Llengua i Literatura Hispàniques. Aquesta rúbrica està disponible a l'espai Moodle. |