Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Llengua i Literatura Hispàniques (2009) |
Assignatures |
METODOLOGIA DE LA INVESTIGACIÓ LITERÀRIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | METODOLOGIA DE LA INVESTIGACIÓ LITERÀRIA | Codi | 12264218 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Adquireix coneixements sobre història, teoria i crítica literàries. Analitza els conceptes teòrics fonamentals de la literatura. | |
A8 |
Coneix els instruments teòrics i metodològics necessaris per a l'anàlisi dels textos literaris. Coneix les diverses tècniques i recursos de l'escriptura literària. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. | |
CT7 |
Conèixer les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen entre homes i dones i comprendre'n les causes. Identificar els principals problemes ambientals. Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat. Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |