Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ EN LES ORGANITZACIONS POLÍTIQUES |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | COMUNICACIÓ EN LES ORGANITZACIONS POLÍTIQUES | Codi | 12765216 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Aragón, P., Kappler, K. E., Kaltenbrunner, A., Laniado, D. and Volkovich, Y. (2013) Communication Dynamics in Twitter During Political Campaigns: The Case of the 2011 Spanish National Election.Policy & Internet, 5 (2), 183-206.
Canel, María José, Comunicación de las instituciones públicas, Madrid: Tecnos, 2007.
Castelló, Enric (ed.), La
mediatización del conflicto político, Barcelona: Laertes, 2012.
Casero, Andreu, La construcció
mediática de las crisis políticas, Madrid: Fragua, 2008.
Elizalde, Luciano H, Gestión
de la comunicación pública. Empresas, grupos e instituciones en el escenario
público, Barcelona: Bosch, 2009 Enli , G. S. and Skogerbø, E. (2013) Personalized campaigns in party-centered politics.Information, Communication & Society, 16 (5), 757-774. Klinger, U. and Svensson, J. (2015) The emergence of network media logic in political communication: A theoretical approach. New Media & Society, 17 (8), 1241-1257. Izurieta, Roberto (Coord.), Estrategias de comunicación política para campañas y gobiernos, México: BUAP, 2009. Hendricks, John A.; Kaid,Lynda Lee (eds.), Techno Politics in Presidential Campaigning. New voices, New Technologies and New Voters, New York: Routledge, 2011. Mancera, Eva.; Pano, Ana, El discurso político en twitter, Barcelona: Divulga!, 2013. Maarek, Philippe, Marketing político y comunicación, Barcelona: Paidós, 2009. Maarek, Philippe , Campaign communication & Political Marketing, Oxford: Wiley-Blackwell, 2011.Thompson, John B., El escándalo político, Barcelona: Paidós, 2001. Vaccari, C. (2012) From echo chamber to persuasive device? Rethinking the role of the Internet in campaigns. New Media and Society, 15 (1), 109-127. Vergeer, M., Hermans, L. and Sams, S. (2013). Online social networks and micro-blogging in political campaigning: The exploration of a new campaign tool and a new campaign style. Party Politics, 19 (3), 477-501. |
|
Complementària | |