Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ EN LES ORGANITZACIONS POLÍTIQUES |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | COMUNICACIÓ EN LES ORGANITZACIONS POLÍTIQUES | Codi | 12765216 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Jul., Set. |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Aragón, P., Kappler, K. E., Kaltenbrunner, A., Laniado, D. and Volkovich, Y. (2013), "Communication Dynamics in Twitter During Political Campaigns: The Case of the 2011 Spanish National Election". Policy & Internet, 5 (2), 183-206. Castelló, Enric (ed.) (2012), La mediatización del conflicto político, Barcelona: Laertes. Casero, Andreu (2008), La construcció mediática de las crisis políticas, Madrid: Fragua. Casullo, María Esperanza (2019), ¿Por qué funcionan el populismo? Buenos Aires: Siglo XXI Editores. Elizalde, Luciano H. (2009), Gestión de la comunicación pública. Empresas, grupos e instituciones en el escenario público, Barcelona: Bosch. Enli , G. S. and Skogerbø, E. (2013), "Personalized campaigns in party-centered politics.Information", Communication & Society, 16 (5), 757-774. Gallardo, Beatriz (2018), Tiempos de hipérbole. Inestabilidad e interferencias en el discurso político. Valencia: Tirant Humanidades. Innerarity, Daniel (2018), Política para perplejos. Madrid: Galaxia Gutemberg. Izurieta, Roberto (Coord.) (2009), Estrategias de comunicación política para campañas y gobiernos, México: BUAP, 2009. Klinger, U. and Svensson, J. (2015) "The emergence of network media logic in political communication: A theoretical approach". New Media & Society, 17 (8), 1241-1257. Lynda Lee Kaid (eds.) (2011), Techno Politics in Presidential Campaigning. New voices, New Technologies and New Voters, New York: Routledge. Mancera, Eva.; Pano, Ana (2013), El discurso político en twitter, Barcelona: Divulga! Stanley, Jason (2019), Facha. Cómo funciona el fascismo y cómo ha entrado en tu vida. Madrid: Blackie Books. Thompson, John B. (2001), El escándalo político, Barcelona: Paidós. Vaccari, C. (2012), "From echo chamber to persuasive device? Rethinking the role of the Internet in campaigns". New Media and Society, 15 (1), 109-127. Vergeer, M., Hermans, L. and Sams, S. (2013). "Online social networks and micro-blogging in political campaigning: The exploration of a new campaign tool and a new campaign style". Party Politics, 19 (3), 477-501. |
|
Complementària | |