2016_17
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012)
 Assignatures
  ANÀLISI I ESTRATÈGIA COMUNICATIVA PER A NOUS PRODUCTES TURÍSTICS I D'ACTIVITATS D'OCI
DADES IDENTIFICATIVES 2016_17
Assignatura (*) ANÀLISI I ESTRATÈGIA COMUNICATIVA PER A NOUS PRODUCTES TURÍSTICS I D'ACTIVITATS D'OCI Codi 12765218
Ensenyament
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
3 Optativa 2Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Geografia
Coordinador/a
NEL·LO ANDREU, MARTA GEMMA
Adreça electrònica martagemma.nello@urv.cat
Professors/es
NEL·LO ANDREU, MARTA GEMMA
Web
Descripció general i informació rellevant La creació de nous productes turístics és la clau per a millorar la competitivitat d'una destinació. Per a això, és importnat conèixer noves tendències de l'activitat així com les dinàmiques dels mercats i consumidors. Analitzarem productes i activitats turístiques emergents i innovadores, així com la seva comunicació.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent