Grau de Nutrició Humana i Dietètica (2010) |
Assignatures |
EPIDEMIOLOGIA NUTRICIONAL I METODOLOGIA DE LA RECERCA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | EPIDEMIOLOGIA NUTRICIONAL I METODOLOGIA DE LA RECERCA | Codi | 14224127 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A9 |
Conèixer les tècniques necessàries per a l'estudi de la relació entre l'alimentació i la salut o la malaltia | |
A11 |
Conèixer el concepte de disseny d'un estudi, els grans tipus de dissenys i les seves diferències fonamentals Conèixer les tècniques necessàries per a l'estudi de la relació entre l'alimentació i la salut o la malaltia Practicar el raonament epidemiològic i les seves aplicacions a l'estudi dels fenòmens de salut dins del seu àmbit professional | |
A17 |
Conèixer la relació entre els factors alimentaris i nutricionals i la presència de malalties en la població Conèixer les tècniques necessàries per a l'estudi de la relació entre l'alimentació i la salut o la malaltia Conèixer els factors de rics que influeixen en l'aparició de les malalties, així com les mesures per a la seva prevenció i control | |
A18 |
Conèixer les tècniques necessàries per a l'estudi de la relació entre l'alimentació i la salut o la malaltia Conèixer els factors de rics que influeixen en l'aparició de les malalties, així com les mesures per a la seva prevenció i control | |
A22 |
Conèixer les tècniques necessàries per a l'estudi de la relació entre l'alimentació i la salut o la malaltia Conèixer els factors de rics que influeixen en l'aparició de les malalties, així com les mesures per a la seva prevenció i control | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Utilitzar la seva experiència i criteri per analitzar les causes d’ un problema i construir una solució més eficient i eficaç | |
B3 |
Identificar la necessitat d’enfortir l’autoconfiança (sempre amb esperit crític) per tal de transmetre seguretat als usuaris o pacients | |
B4 |
Gestionar l’aprenentatge autònom utilitzant les estratègies i recursos més adequats | |
B5 |
Participar i col·laborar activament en les tasques de l’ equip i fomentar la confiança, la cordialitat i l’orientació a la tasca conjunta | |
B7 |
Utilitzar els principis gnerals de la bona comunicació (pròpies i del entrevistat | |
B9 |
Reconèixer la necessitat de la recerca per a la progressió del coneixement | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric |