Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Grau de Relacions Laborals i Ocupació (2009) |
Assignatures |
AGENTS I PLANS D'IGUALTAT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | AGENTS I PLANS D'IGUALTAT | Codi | 15204222 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Treballs |
|
Avaluació del treball realitzat en el marc de l'assignatura. Per la seva avaluació seran condicions necessàries (1) que aquest tingui evidències de seguiment en els seminaris destinats a la seva realització i (2) que hagi estat exposat en la sessió organitzada a classe per a tal finalitat. | 40% | ||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
Lliurament del resultat dels exercicis pràctics desenvolupats a classe. Per a poder ser avaluats, aquests hauran d'haver estat lliurats dins del termini establert pel professorat i/o acordats a la classe pràctica corresponent. | 20% | ||||
Proves de desenvolupament |
|
Examen individual per valorar els coneixements teòrics adquirits al llarg de l'assignatura. La prova tindrà dues parts. Una primera tipus test, per avaluar l'assoliment de conceptes bàsics, i una segona de desenvolupament teòric. Es condició necessària aprovar aquest examen per poder realitzar l'oportuna ponderació de notes procedents de la resta d'evidències d'avaluació. | 40% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
PLAGI: Aquesta assignatura té en compte les directrius de prevenció, detecció i i tractament del plagi determinades per la URV. Més informació al respecte en: http://www.urv.cat/ca/vida-campus/serveis/crai/que-us-oferim/formacio-competencies-nuclears/plagi/
SEGONA CONVOCATÒRIA: L'avaluació a la segona convocatòria segueix el mateix model que en la primera, tant per l'alumnat d'avaluació continuada com pel d'avaluació no continuada. En la segona convocatòria l'alumnat haurà de tornar a presentar aquelles evidències d'avaluació que han estat suspeses amb millores significatives respecte la primera convocatòria. |