2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
Grau de Relacions Laborals i Ocupació (2009)
 Assignatures
  AGENTS I PLANS D'IGUALTAT
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A10
A12
B9
Avaluació del treball realitzat en el marc de l'assignatura. Per la seva avaluació seran condicions necessàries (1) que aquest tingui evidències de seguiment en els seminaris destinats a la seva realització i (2) que hagi estat exposat en la sessió organitzada a classe per a tal finalitat. 40%
Resolució de problemes, exercicis
A10
A12
B9
Lliurament del resultat dels exercicis pràctics desenvolupats a classe. Per a poder ser avaluats, aquests hauran d'haver estat lliurats dins del termini establert pel professorat i/o acordats a la classe pràctica corresponent. 20%
Proves de desenvolupament
A10
A12
B9
Examen individual per valorar els coneixements teòrics adquirits al llarg de l'assignatura. La prova tindrà dues parts. Una primera tipus test, per avaluar l'assoliment de conceptes bàsics, i una segona de desenvolupament teòric. Es condició necessària aprovar aquest examen per poder realitzar l'oportuna ponderació de notes procedents de la resta d'evidències d'avaluació. 40%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

PLAGI: Aquesta assignatura té en compte les directrius de prevenció, detecció i i tractament del plagi determinades per la URV. Més informació al respecte en: http://www.urv.cat/ca/vida-campus/serveis/crai/que-us-oferim/formacio-competencies-nuclears/plagi/


AVALUACIÓ NO CONTINUADA: L'alumnat que no pot assistir a classe amb regularitat haurà de contactar amb el professorat durant les primeres setmanes del curs per tal d'acordar individualment el seguiment i avaluació de l'assignatura. L'avaluació per aquest alumnat no presencial i la distribució del % de notes serà la següent:

  • Treball: 40%
  • Prova de desenvolupament (Examen): 40%
  • Treball alternatiu pels alumnes no presencials: 20%

SEGONA CONVOCATÒRIA: L'avaluació a la segona convocatòria segueix el mateix model que en la primera, tant per l'alumnat d'avaluació continuada com pel d'avaluació no continuada. En la segona convocatòria l'alumnat haurà de tornar a presentar aquelles evidències d'avaluació que han estat suspeses amb millores significatives respecte la primera convocatòria.