Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Grau en Treball Social (2009) |
Assignatures |
PEDAGOGIA SOCIAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PEDAGOGIA SOCIAL | Codi | 15224005 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Seminaris |
|
Per aprovar aquest apartat s'hauran de preparar i moderar el debat del seminari almenys 2 cops per llibre (per un total de 4) i participar activament a classe ens els debats. | 30 % | |||||
Treballs |
|
Treball grupal - TDR. Es farà un treball en grup de 2 o 3 persones i consistirà en l'anàlisi d'una bona pràctica d'intervenció socio-educativa. Durant el curs es faran dues presentacions que s'avaluaran. | 20% | |||||
Proves de desenvolupament |
|
Els continguts teòrics, pràctics i experiencials de l'assignatura, es valoraran mitjançant l'elaboració d'un assaig-diari reflexiu durant tota l'assignatura que s'haurà de lliurar el últim dia de classe. |
50% | |||||
Altres | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Totes les recuperacions es realitzaran a través d'un examen a final de curs. Aquest tindrà diferents apartats corresponents a les diverses parts que s'han de recuperar i les/els estudiants hauran de realitzar les proves corresponents a les activitats no superades. Els apartat que s'hauran de recuperar donaran dret, com a màxim, a una nota de 5 (aprovat). Si un apartat no queda recuperat es suspèn la correcció dels altres donat que no hi ha possibilitat de recuperació. S'han d'aprovar les tres parts de l'assignatura (TDR, Seminaris i Proves de Desenvolupament) per tal de superar l'assignatura. Per aquelles persones que no segueixin l'itinerari d'avaluació continuada, ho hauran de comunicar a la professora abans de finalitzar el primer mes de classe. S'organitzarà una tutoria col·lectiva d'informació i planificació per totes aquelles persones interessades a seguir l'itinerari alternatiu. En el cas d'emergència sanitària que requereixi confinar la població o que impliqui restriccions de mobilitat durant aquest curs, es procurarà adaptar l'activitat docent i l'avaluació perquè es pugui dur a terme en línia, d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. L'aplicació d'aquesta mesura és extraordinària i temporal. Si es produeix aquesta situació, s'informarà d'aquestes adaptacions a l'espai Moodle de cada assignatura." |