Grado en Trabajo Social (2009) |
Asignaturas |
HABILIDADES DEL TRABAJADOR SOCIAL |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2022_23 |
Asignatura | HABILIDADES DEL TRABAJADOR SOCIAL | Código | 15224008 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Primer | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. |
Sesión magistral | Mitjançant sessions presencials, virtuals sincròniques i asincròniques i amb el suport de material audiovisual previament penjat al moodle s'explicarà la teoria que figura al programa de l'assignatura |
Resolución de problemas/ejercicios | Aplicació del contingut general de les sessions teòriques: recerca d’informació, breu questionari, comunicació escrita, etc. |
Presentaciones/exposiciones | Presentació oral de manera presencial d'un tema social en parelles. |
Técnica del dilema | Dilemes a partir del codi deontològic. Per grups posar dos supòsits: uno en que no es compleixi el codi i l'altre en que si |
Trabajo colaborativo | En parelles es fa una recerca d'un ámbit de actuació del treballador social i d'un servei d'intervenció social. S'ha de redactar un treball escrit aplicant el contingut sobre una bona comunicació escrita |
Lectura de documentación escrita / gráfica elaborada | S'exigeix als estudiants la lectura i treball de la documentació publicada en diferents formats amb l'objectiu de facilitar a l'estudiantat el desenvolupament de les competències de caràcter més teòric i aquells coneixements necessaris per al desenvolupament de activitats pràctiques. S'utilitzaran els entorns virtuals de suport a la docència, donat el caràcter semipresencial d'aquest curs, però els estudiants han de llegir constantment el material i textos proposats pel professorat. |
Atención personalizada | Si fos necessari els estudiants poden demar tutories individuals per exposar les seves dubtes i/o dificultats per seguir l’avaluació continuada. |