2023_24
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
Dret Ambiental (2014)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ ADMINISTRATIVA AMBIENTAL
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
CE1
CE3
CE6
L'alumnat ha de realitzar un treball de caràcter individual sobre un tema relacionat amb l'assignatura, seguint les directrius formals i de contingut subministrades pel/per la professor/a responsable de l'assignatura. En relació amb el tema escollit per a la realització del treball, s'ha d'informar prèviament el/la professor/a, que n'ha de donar la conformitat. Per facilitar l'elecció del tema, es proporcionarà un llistat de possibles temes a principi de curs, tenint en compte que aquest llistat no és vinculant i l'alumnat podrà proposar altres temes diferents, sempre que estiguin relacionats amb la temàtica de l'assignatura. No hi podrà haver dos alumnes que treballin el mateix tema. 20%
Resolució de problemes, exercicis
CE1
CE3
CE6
Anàlisi i resolució d'un cas pràctic relacionat amb l'assignatura. Encara que durant el curs es podran fer més supòsits pràctics, únicament se n'avaluarà un. Aquest supòsit pràctic es posarà amb antelació suficient a disposició de l'alumnat (al Moodle) perquè pugui treballar-lo. Aquest cas pràctic s'ha de lliurar per escrit a través del Moodle, a la data fixada pel/per la professor/a. No s'admetran lliuraments extemporànies. 20%
Fòrums de debat
CE3
CE6
Participació als fòrums de discussió del Moodle, sobre l'estat de la qüestió d'un tema determinat, a partir de les lectures obligatòries realitzades per l'alumnat. Es valorarà la participació als temes objecte de discussió i debat. 10%
Presentacions / exposicions
CE6
L'alumnat, a més de lliurar per escrit el treball individual que realitzi de l'assignatura, ha de fer una exposició oral del seu contingut. A aquests efectes, es poden utilitzar diferents eines. 15%
Proves objectives de tipus test
CE1
Durant la impartició de l'assignatura es realitzaran diversos qüestionaris que l'alumnat haurà de resoldre. Com a mínim, es farà un qüestionari per a cadascuna de les tres parts de l'assignatura. Aquests qüestionaris consistiran a respondre preguntes tipus test. 35%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Amb carácter general, se seguirá un sistema d'avaluació continuada. L'alumnat serà avaluat a partir de la realització d'una sèrie d'activitats avaluatives, especificades a l'apartat anterior.

En segona convocatòria, l'alumnat realitzarà aquelles activitats suspeses (és a dir, que hagin obtingut una nota inferior a 5). Així mateix, s'obriran de nou les activitats avaluatives, per tal que l'alumnat que no les hagi pogut lliurar en la data inicialment prevista, ho faci en el nou període establert.