2022_23
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
Dret Ambiental (2014)
 Assignatures
  TREBALL DE FI DE MÀSTER
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 CE1 Defineix l'objecte d'estudi en un àmbit específic del dret ambiental
Selecciona, interpreta i utilitza la informació jurídicament pertinent
Adquireix la metodologia d'anàlisi correcta per a desenvolupar la investigació o el treball de camp
 CE3 Defineix l'objecte d'estudi en un àmbit específic del dret ambiental
Adquireix la metodologia d'anàlisi correcta per a desenvolupar la investigació o el treball de camp
Exposa per escrit i oralment, de manera coherent i raonada, el resultat d'una investigació teòrica o d'un treball de camp
 CE5 Defineix l'objecte d'estudi en un àmbit específic del dret ambiental
Exposa per escrit i oralment, de manera coherent i raonada, el resultat d'una investigació teòrica o d'un treball de camp
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 Planificar i desenvolupar el treball/projecte de forma autònoma, organitzada i científica.
Generar un document científic en estructura i continguts
Presentar i defensar el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM).
 CT2 Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic.
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes.
Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta.
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement.
 CT3 Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa.
Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional.
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema.
Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada.
Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores.
 CT5 Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques.
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral.
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge