Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
TREBALL DE FI MÀSTER |
Procediments de selecció i assignació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | TREBALL DE FI MÀSTER | Codi | 15685301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Treball fi de màster | Primer | 2Q |
Procediments |
Objectius:
Descripció: L’elecció de l’objecte d’estudi li correspon a l’estudiant, amb l’acompanyament de la Coordinadora del TFM, si s’escau. Es recomana que l’estudiant prioritzi els seus interessos formatius a partir de la seva trajectòria formativa i/o professional. L’estudiant ha de decidir quin enfocament vol donar a la seva recerca (estudi de fenòmens i/o realitats socials que incideixen en la intervenció social i/o educativa) o l’anàlisi i sistematització d’un cas o experiència d’intervenció social i educativa. S’ofereix a l’estudiant la possibilitat de connectar la realització del TFM amb les assignatures de “Mètodes i tècniques d’investigació social i educativa” i “Investigació i Impacte social” (totes dues formen part de la matèria de “La investigació en la intervenció social i educativa”). L’objectiu és que l’estudiant de forma transversal i integrada mantingui la continuïtat dels seus interessos formatius aprofitant els espais formatius de diferents assignatures. Igualment el TFM es pot vincular a l’assignatura de “Pràctiques externes”, sobretot si l’enfocament és l’anàlisi d’un cas o d’una experiència d’intervenció social i/o educativa. També s’ofereix a l’estudiant l’opció de vincular el TFM a un projecte d’Aprenentatge Servei, d’entre el catàleg d’APS de la URV o generar una nova activitat a proposta de l’estudiant i amb l’acord d’una entitat, organització i/o projecte, sempre en l’àmbit de la intervenció social i educativa. El procediment previst per a la selecció de l’objecte d’estudi és: - Durant la segona meitat de setembre, es convoca als estudiants a una sessió de presentació global del màster, amb la Coordinadora del Màster, la Coordinadora de Pràctiques Externes i la Coordinadora del TFM. Entre altres informacions, s’explicarà el contingut i les opcions de realització del TFM. - Entre octubre i novembre, cada estudiant ha de tenir una tutoria amb la Coordinadora del TFM, per tal d’explorar i/o concretar l’objecte d’estudi de la seva recerca i l’enfocament de la mateixa. - Durant la primera quinzena de desembre l’estudiant ha de lliurar (a través del Moodle) la proposta de recerca fonamentada a la Coordinadora del TFM seguint el model de document proposat. L’assignació del tutor/a del TFM. La Coordinadora del TFM fa la proposta del/de la tutor/a TFM per a cada alumne d’entre els docents del màster, prioritzant els criteris d’afinitat temàtica i/o metodològica. Els estudiants sabran el tutor/a assignat a finals del mes de desembre. Durant el mes de gener cada estudiant ha de fer una tutoria amb el tutor/a (a petició de l’estudiant), iniciant ja el procés de seguiment del TFM de l’estudiant. |