Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
TREBALL DE FI MÀSTER |
Criteris i procediments d’avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | TREBALL DE FI MÀSTER | Codi | 15685301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Treball fi de màster | Primer | 2Q |
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat) | |||||||||||||
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||||
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
|
• S’avalua la capacitat de decisió, d’incorporació de les aportacions rebudes, la implicació i constància de l’estudiant en tot el procés de desenvolupament del TFM i les seves habilitats per a la temporalització i organització del procés. • El seguiment del TFM de l’estudiant per part del tutor permet controlar la validació i autoria per part de l’estudiant, element molt important en un programa formatiu de modalitat semipresencial. • L’avaluació del seguiment del TFM correspon al tutor/a de cada estudiant a partir de la rúbrica del tutor disponible al Moodle, que l’estudiant pot consultar. L’estudiant no sabrà l’avaluació del tutor fins que hagi finalitzat el procés amb la defensa davant el tribunal. |
20% | ||||||||||
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
L’avaluació es centra en els continguts del TFM que presenta l’estudiant. Es valora si l’estudiant ha fet un procés de recerca amb rigor, reflexiu i coherent amb l’àmbit de la intervenció social i educativa. La capacitat de l’estudiant d’estructurar la presentació dels continguts i la utilització i domini de les fonts. La coherència i rigor metodològic utilitzat i la capacitat d’anàlisi contrastat dels resultats. Es valora molt positivament la capacitat de l’estudiant d’incorporar discussió respecte a les seves aportacions innovadores i l’impacte social de la recerca. L’avaluació del contingut del treball la realitza el tutor/a (20%) i el Tribunal d’avaluació (40%). S’avalua a través de les rúbriques d’avaluació del tutor/a i de les rúbriques del Tribunal d’Avaluació. |
60% de la nota sobre la qualificació final (20% tutor/a i un 40% tribunal) | ||||||||||
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
L’estudiant lliurarà el TFM a través del Moodle en la data indicada en la planificació del curs. La Coordinadora del TFM publica a través del Moodle la composició, data, hora i lloc on es realitzarà la defensa davant el Tribunal d’Avaluació constituït per dos docents implicats en el màster que actuen com a President/a i Secretari/a. En cap cas formarà part del tribunal el tutor/a. L’acte de defensa pública consisteix en: - L’estudiant presenta de forma oral (si s’escau amb suport virtual) el seu TFM davant el tribunal d’avaluació, amb una durda de 20 minuts. - Els dos membres del tribunal (primer el secretari/a i després el president/a) fan les seves valoracions i suggeriments, amb una durada de 10 minuts cadascun. - L’estudiant pot respondre a les preguntes o aportacions, si ho creu oportú, amb una durada màxima de 5 minuts. - Un cop finalitzat l’acte, els membres del tribunals fan la seva avaluació a partir de les rúbriques d’avaluació del tribunal disponibles en el Moodle. AVALUACIÓ Es valora la capacitat de l’estudiant per presentar i defensar els continguts i aportacions del seu TFM i, en concret, els aprenentatges de l’estudiant respecte la competència de comunicació i transmissió oral dels seus coneixements, la seva capacitat de síntesi i les habilitats de resposta de les qüestions platejades pels membres del Tribunal d’Avaluació. |
20% | ||||||||||
Altres | |||||||||||||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||||||||||||
EL TFM té dues convocatòries (la primera al juny i la segona al setembre). La segona convocatòria es regirà pels mateixos criteris que la primera convocatòria. |