2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
 Assignatures
  DIRECCIÓ DE MÀRQUETING
   Avaluació
  Descripció Pes
Treballs Es realitzarà un treball en grup i es farà la seva exposició pública.
Serà obligatori lliurar el treball en els terminis estipulats (no s’admetran en cap concepte treballs entregats fora de la data de lliurament).
Per fer la mitjana amb la nota de l'exàmen tipus test es demanarà haver superat la part pràctica (una nota mínima de 2 sobre 4).
40%
Proves objectives de tipus test La prova tipus test es realitzarà el dia assenyalat de la 1a convocatòria.
Per fer la mitjana amb la nota del treball es demanarà haver superat la part teòrica (una nota mínima de 3 sobre 6).
60%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

El percentage d'avaluació especificat anteriorment es mantindrà per a la segona convocatòria. En el cas d'haver fet i superat el treball, es guardarà la nota de la part pràctica. En el cas de no haver fet i superat el treball, s'haurà de realitzar una part pràctica (40%) i una prova tipus test del (60%). Per obtenir la nota final s'hauran de superar cadascuna de les parts. En el Moddle es detallarà l'explicació del desenvolupament de la pràctica a realitzar.