Administració i Direcció d'Empreses (2002) |
Assignatures |
DIRECCIÓ DE MÀRQUETING |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DIRECCIÓ DE MÀRQUETING | Codi | 16042019 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Descripció | Pes | ||
Proves objectives de tipus test |
La prova tipus test es realitzarà el dia assenyalat de la 1a convocatòria. Per fer la mitjana amb la nota del treball es demanarà haver superat la part teòrica (una nota mínima de 3 sobre 6). |
60% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
El percentage d'avaluació especificat anteriorment es mantindrà per a la segona convocatòria. En el cas d'haver fet i superat el treball, es guardarà la nota de la part pràctica. En el cas de no haver fet i superat el treball, s'haurà de realitzar una part pràctica (40%) i una prova tipus test del (60%). Per obtenir la nota final s'hauran de superar cadascuna de les parts. En el Moddle es detallarà l'explicació del desenvolupament de la pràctica a realitzar. |