Educational guide Faculty of Business and Economics |
english |
Bachelor's Degree in Business Administration and Management (2009) |
Subjects |
COMMUNICATION TECHNIQUES AND SALES |
Assessment |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | COMMUNICATION TECHNIQUES AND SALES | Code | 16214213 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Optional | Third | 2Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Methodologies | Competences | Description | Weight | ||||||
Assignments |
|
Es realitzarà un treball en grup, que caldrà exposar a classe. | 15% | ||||||
Problem solving, exercises in the classroom |
|
Durant les sessions s'utilitzarà Nearpod. Nearpod és una eina web / app que permet crear presentacions interactives que inclouen activitats com qüestionaris, enquestes i activitats perquè l'alumne resolgui mentre el professor fa la presentació. Aquestes activitats seran avaluades |
25% | ||||||
Multiple-choice objective tests |
|
Examen final tipus test | 50% | ||||||
Others | Participació a classe |
10% |
Other comments and second exam session | |||
Hi haurà uns treballs i activitats d'avaluació continuada, que representaran el 50% de la nota final de l'assignatura. Per tal de tenir nota d'avaluació continuada, cal treure un mínim de 4/10 en l'examen final de l'assignatura. En segona convocatòria el 100% de la nota és l'examen final. |