2021_22
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (CTE) (2009)
 Assignatures
  DIRECCIÓ ESTRATÈGICA DE MÀRQUETING
DADES IDENTIFICATIVES 2021_22
Assignatura (*) DIRECCIÓ ESTRATÈGICA DE MÀRQUETING Codi 16234115
Ensenyament
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (CTE) (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Obligatòria Segon 2Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
FERRERES GASULLA, MARIA DOLORS
RABASSA FIGUERAS, MARIA NOEMÍ
Adreça electrònica mariadolors.ferreres@urv.cat
Professors/es
FERRERES GASULLA, MARIA DOLORS
Web
Descripció general i informació rellevant

DESCRIPCIÓ GENERAL DE L'ASSIGNATURA 

El contingut de l'assignatura Direcció Estratègica de Màrqueting té per objectiu dotar d'eines i coneixement als responsables de la comercialització i promoció dels productes i serveis d'una empresa o entitat. Per aprendre a profunditzar en el coneixement de l'oferta de productes i serveis que existeixen en el mercat per satisfer les necessitats dels diferents segments de consumidors; decidir quina és l'estratègia de preus a fixar; quins mitjans de comunicació s'han d'utilitzar per a tenir visibilitat; i quina és la forma de distribució i vendes que s'utilitza per a arribar al consumidor final amb l'objectiu d'actuar de forma sostinguda i sostenible.

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent