Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Emprenedoria i Innovació (2014) |
Assignatures |
DIAGNÒSTIC ESTRATÈGIC I GESTIÓ EMPRENEDORA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | DIAGNÒSTIC ESTRATÈGIC I GESTIÓ EMPRENEDORA | Codi | 16655103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Entendre el funcionament de l'empresa en el seu conjunt. Conèixer el concepte d'estratègia i les seves aplicacions pràctiques. | |
A2 |
Definir els criteris i les eines que afavoreixen l'aparició de comportaments positius per l'empresa a través de l'anàlisi del comportament organitzacional. | |
A7 |
Entendre els reptes i les estratègies per a la gestió de coneixement dins d'una nova empresa gràcies a l'anàlisi de l'entorn en funció dels recursos i capacitats de l'empresa. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic. | |
CT2 |
Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació. | |
CT3 |
Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinars. | |
CT4 |
Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexes. | |
CT5 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |